måndag 5 april 2010
Godkväll!
Den här dagen har det inte hänt speciellt mycket.
Det var jobbigt i natt för Elias spydde,men det är ingen magsjuka. Elias har börjat ta över Emilios hosta nu och det var därför han spydde..
Båda barnen låter som hesa kycklingar hahaha
det som är positivt med det är att dom inte kan skrika så mycket ;)

Rickard storhandlade efter jobbet,undertiden var jag ute med barnen hos grannarna och deras barn.
Alltid trevligt att komma över och ta en kopp kaffe och snacka skit.
Imorgon ska jag beställa tid till träningen och hos Maria ang ögonfrasarna och såklart boka om tiden hos Gina. Jag tog en tid då Rickard jobbar tror jag... måste kolla igen :P

Kvällen är här och våran vän Matias är här och vi kollar på Hv71 som spelar slutspel. Går dock inte så bra tyvärr, just nu leder Skellefteå med 2-0.
Vi har plockat fram lite goa kvällsmackor med lite annat till, och är nu mätta och glada.

Just nu lägger jag Emilio,han ligger och lyssnar på Mamma Mu och jag skriver på bloggen och ska kolla in lite kläder sen.
Är så SUGEN på våren nu,det har varit fint några dagar och solen har varit framme. Men idag så SNÖADE det här.. då blir man nere och tycker allt är surt igen =(
Mille och Tias ^^
Helt underbar puss som värmde
Rickard är inte nöjd med Hvs spel!
Lite av det vi åt

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive