tisdag 20 april 2010
Hej bloggen!
Det blev ingen operation idag.Jag och Emilio åkte in kl 07:45 i morse efter mycket om och men.
Men när vi kom dit började Emilio hosta lite och dra in snor i näsan.Och efter vi varit på sjukhuset i ca 40 min så kom det en läkare och tittade på honom.Tydligen är det friskfullt att söva barn när dom är förkylda.Så vi fick åka hem!....
Det kändes skit surt,och Emilio blev jätte ledsen.
Jag hade ju ställt in han på att göra detta till 1000 och jag själv har laddat för denna dag.Jag känner mig också besviken och lite små sur! =(
Men bättre att dom tar det säkra före det osäkra.Så nu får vi vänta på en ny tid...

Vi åkte därifrån och åkte och handlade god frukost på Ica i Jönköping,sen åkte vi hem till mamma och åt.Därefter däckade jag på soffan och Emilio tittade på tv och lekte med såpbubblorna jag köpt till honom.
Kl:11:30 åkte vi hem till Rickard och Elias,nu har vi käkat köttsoppa och kaffet håller på att bli klart.
Rickard ska åka till apoteket och hämta Microcid som Elias behöver på sin söndriga näsa.Han har fått medicin som han ska ta nu 3 gånger om dagen,men Rickard glömde köpa Microciden så han får åka dit igen.

Dags att dricka lite kaffe och se vad vi ska göra åt denna dagen,Emilio skriker och är övertrött,just nu så har han spillt ut såpbubblorna för 7 gången och nu fick det vara nog.
Rickard tog flaskan och la undan den...Emilio är inte lätt att ta hand om alltid om man säger så.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive