tisdag 27 april 2010
Haaj bloggen!
ojojoj vad det varit mycket idag.Jag och barnen har varit ute i skogen och vi har myst ute i trägården,fikat lekt med grannbarnen m.m.
Sen var det massor att göra,plocka på golvet,plocka från bordet och tvätta av och byta blöja och tvätta händer osv..
Klockan 17:30 kom Rickard hem och då stack jag ner till stan och fikade med en gammal kompis som jag just blivit vän med igen KUL!
Jag var lite orolig att det skulle bli lustigt eftersom vi var osams när vi sa upp kontakten med varandra och sen inte hörts på snart 2 år.
Men allt kändes som vanligt och det var skit kul att se henne och få prata med henne.Dock var det 3 andrar tjejer med och henne kille.Så vi pratade inte om så privata grejer,vi får ta det en annan gång.
Efter jag suttit och fikat i några timmar åkte jag direkt och tränade!
YES det var jätte härligt men jobbigt,jag hade ju just klämt i mig en räkmacka och sen en paj och vaniljsås och efter 15 min på springbandet så fick jag kramp.Men jag gav mig inte,jag skulle springa dom 20 min som jag alltid gör och fort ska det gå. Jag klarade det,men aldrig mer käka så mycket innan jag ska träna.
Nu är jag hemma igen och tagit en dusch med Rickard.Imorgon ska vi äntligen få göra något tillsammans bara han och jag.Mamma och pappa ska ta barnen!!! :D
känns jätte bra,jag hoppas det blir en mysig middag och sen kanske vi får fira Hv71 som ska komma upp och snacka på scenen om SM guldet hehe.



Jag idag =)


I bilen med dunka dunka musik!


Natti natti!!
PUSS PUSS

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive