fredag 23 april 2010
Vet ni vad jag hatar? DJURPLÅGARE!!!!!!!!!!!!!!!
Ärligt talat så skulle jag kunna göra dem riktigt riktigt illa...
Jag hörde på radion idag att det var två killar från Skarpnäck som ligger utan för Stochkolm som hade plågat två stackars kaniner.Rickard är från Skarpnäck och han hade hört att dom tänt eld på dem samt bussat hundar på dem. När jag hör detta får jag panik och blir tårögd och väldigt väldigt förbannad!!
Jag är djurvän och har alltid varit och det gör riktigt ont att höra.
JAG FATTAR INTE HUR MAN I ********** KAN GÖRA DETTA???
Det börja med djur säger dom,sen är det barn och sen vuxna människor.Skönt att dom åkte dit men jag hade gärna åkt upp och gjort både det ena och det andra med dem också ska ni veta...







Min fina katt Sollan *love*






Nu ska jag och Rickard se film! puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive