tisdag 13 april 2010
Nu är Rickard hemma och när han kom hem så sa han till mig.

-Vill du komma ut och lägga dig på gräsmattan med mig och titta på stjärnorna??

aaaw,jag tog på mig hans stora tofflor och gick ut med honom.Han höll om mig och vi stod på gräsmattan och tittade på stjärnorna! Det är så häftigt och så vackert så det är sjukt...
När jag var ca 14 år så var ni nere i Skåne med mina föräldrar och hälsade på några vänner till dem.Deras hus ligger nära havet och på natten la sig hon som bor där min mamma och jag oss på deras balkong med täcken och kudde.
Det var så SJUKT härligt,det var varmt,man hörde havet och det var så stjärnklart så det går nog inte inte se mer stjärnor än den kvällen.Jag såg stjärnfall och konstiga saker som rörde sig i himlen och sen somnade jag...jag undrar om jag någonsin har sovit så gott i hela mitt liv.

Förra sommaren låg jag Rickard och Emilio ute några timmar och tittade på stjärnorna när vi var på landet.Det var mysigt,jag hoppas vi kan göra det igen snart,nu är det dock för kallt haha ;)

Dags att tvätta sig och borsta tänderna!

Puss puss godnatt!


0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive