fredag 2 april 2010
Hej alla sötnosar! ooh,vilken natt... Emilio har sovit sämre en någonsin,och hans hosta har gjort det ännu värre såklart! Så natten var kort och intensiv. På morgonen erbjöd sin mina föräldrar att ta barnen så jag och Rickard fick sova ut. Jag försökte slappna av och sova ut men det var svårt. Jag somnade från och till,med vid 09:45 så gick det inte att sova mera så jag gick upp. Rickard sov ett bra tag till..
Kl:11:30 kom vi äntligen iväg till "skogens dag"
Det är bara ca 1 km från pappas gård ,så vi gick dit och tog med oss en skrinda som barnen fick åka i.
Oj, vad fullt med folk det var överallt!
Jag har aldrig sätt så mycket folk här på landet förr...
Det var hästar överallt och lite andra aktiviteter.
Så fort jag kom dit och gick in till en av hästarna så kände jag lugn i hela själen och jag andades in den underbara doften och njöt.
Jag har haft häst tidigare så det ligger varmt om hjärtat!
Här kommer lite bilder från dagens besök =)


Färdig att gå,min edominsalvan fick troget följa med
En gammal skrinda fick bli barnens färdmedel



Här gjorde dom kolbulle! tyvärr orkade jag inte vänta i kön för att smaka...
Hästar såg man överallt i arbete,det var minst 12 hästar.
Elias fick sitta hos pappa
Emilio fick sitta på en häst som hette Bella. Flickan som hade hästen lekte jag lite med när jag var liten,fast jag lekte mer med hennes systrar som är äldre.
En sötnos luktade på en annan sötnos
hahahha rulla rulla liten bulla
mys
Vad säger du älskling? köpa häst sen?? *blink blink*
Lite av Pappas föräldrarhem,i det lilla huset bor vi i just nu.

Me ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive