lördag 17 april 2010
Ingen träning idag heller!! nej det är inte lathet.Natten med Elias var jobbig,men det är inte därför jag inte ska gå.När jag gick upp satte jag mig på toan och snacka om äcklig upplevelse!!
Jag visste inte om jag skulle spy eller skita,och ni vet den där äckliga känslan som man får när man börjar svettas och det gör sjukt ont i magen och samtidigt mår man illa.Nog med detaljer...
Jag mår bättre nu men jag har inte fått i mig mer än ett rån och te så vi får se vad magen säger! Jag hoppas inte jag blir magsjuk och smittar barnen......
Sååå SURT för jag ska ju ha barnen själv snart och sen skulle Matias komma ikväll ju...

Jag ska försöka släppa iväg Rickard till sin kompis ett tag,men nu ska jag fortsätta att skissa på skorna =)




0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive