torsdag 22 april 2010
Bläää..tråkigt tråkigt tråkigt!
Rickard är övertrött och barnen har varit skit jobbiga idag,speciellt Emilio.Han skriker och gråter och blir arg för allt...
Så det blir inget med att åka till mamma och pappa.Barnen kommer somna i bilen eller vara jätte griniga där.Och när Rickard är så trött blir han så elak...ne just nu tycker jag illa om idioten.
Jag känner att jag skulle behöva vara med annat folk just nu,Rickard träffar folk varje dag på jobbet och vänner,undertiden jag är hemma här och gör samma sak.

Elin ska ut och se hv någonstans på stan snart med en tjej som heter Linda.Jag är grymt sugen på att hänga på!!
men när jag sa det till Rickard så såg man direkt att han ville hellre ha mig hemma.
Jag orkar inte tjafsa och just nu så har jag tappat lusten för ALLT. Gråta skrika och slå på något sen kanske det går över??
mm jag har Sydamerikanskt temperament och det är inte att leka med....

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive