måndag 19 april 2010

Käre värld..vi sitter och tittar på Hv71 och Djurgården...SHIT Det var en minut kvar och då gör STHLMARNA MÅL! fy vad arga vi blev.....
Men något som stör mig mer är att dom kostar in SKIT på isen,varför??? och varför just folk från Sthlm?? det är ju pinsamt och så ONÖDIGT!!!!!!!!!!!! är säker på att inte djurgårdens hockey lag gillar det!
Jag är helt svettig om fötterna,jag sitter nämligen nästan ALLTID i skräddarställning.Och värmen från datorn gör det inte bättre!
pallar knappt titta på tv:n det är så spännande gaaah farligt farligt!!!
ÅH NEJ utvisning på hv.... *suck*

Det var jätte länge sedan jag var på en match,det är jätte mysigt tycker jag och en härlig stämning ;)

Vi hinner nog inte med att se en match live denna gången,men hv är vi trogna i mot så det får bli nästa gång!
Kanske tycker Emilio att det är kul också,för just nu så tycker han bara det är kul att skrika
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MÅÅÅÅL eller NEEEEEEEEEEEEEEEJ dumma Djurgården!




Davidsson! Tycker han är en av dom bästa.

Ne,ska kolla klart nu och sen dricka lite te och packa.Emilio ska duscha och vi måste bädda rent i sängen.Det stod så i operations papperna nämligen..

Vi hörs imorgon! sov gott världens bästa läsare!
Puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive