torsdag 22 april 2010
Hoho!
Vilken match det är alltså ikväll...ojojoj!!!!!!!
och nu är det ju sudden IGEN! för fjärde gången i rad.
Jag vet inte om jag vågar se,jag frågade Rickard om vi skulle gå in och ha sex istället.Men svaret blev

-Men du vill ju också se matchen eller hur?

Hahahahah DISSEN ZABINA???

Ne,men det ska bli jätte spännande att se,men ilskan och irritationen och alla känslor som bubblar upp om dom skulle förlora är inte så roliga.

Så det blev en skön kväll ändå,vi beställde pizza och barnen fick lägga sig ganska sent,men det är skönt för dom somnar så snabbt då.



Fick hem två paket till mina älsklingar,visst är den fin?
Om ni inte visste det så älskar Emilio och Elias dinosaurier och har MASSOR av dem och leker varje dag med dessa coola varelser.
Och när jag såg dessa söta linnena som är från H&M var jag tvungen att köpa varsin.
Emilio är som mig ÄLSKAR kläder så han blev jätte glad och skulle ha på sig den direkt!!
Fanns flera linnen som jag funderar på att ta hem med härliga färger och andra motiv.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive