onsdag 14 april 2010
Jahopp,här sitter man och sitter!
Vet ni vad jag gör?? jag försöker faktiskt designa mina egna skor.Problemet är att jag INTE är bra på att skissa och rita.Jag har bilden i huvudet men att rita upp det är en annan femma.
Jag kan rita vissa grejer men detta var sjuuuukt svårt! Jag skulle behöva något proffsigt program som hjälper mig,men ofta kostar det ganska mycket.
Hittade en rolig sida som är gratis där man kan designa sina egna skor och sen köpa dem!
haha det hade varit skit kul,dock är jag ute efter något helt annat.Vill ju ha EXAKT det jag ser i mitt huvud och vill ha.
Denna sida har bara några grejer att välja mellan och är jätte begränsad! men det hade varit kul att göra någon gång för skojs skull,och det värkar bli fina skor så jag är absolut sugen ;) Kanske ge bort till någon??

Testa själv!!
http://www.shoesofprey.com/

Har suttit och snackat lite via msn med min vän Matias.Sen är facebook igång där min sötnos Alexandra fanns och gumman Maya!
Min nya granne addade mig där också,hon och hennes familj flyttade in för bara några månader sedan och först idag hälsade jag på henne.Hon var jätte trevlig och vi bestämde att vi skulle ta en fika någon dag =)
Hennes dotter går på Elias avdelning sen har hennes sambo en son sen innan som är i Emilios ålder men tror inte han går på Emilios avdelning.

Skrev också till en gammal kompis som jag faktiskt blev osams med för ca 1½ år sedan och vi delade på oss då.Men jag skrev till henne idag och frågade hur hon mådde,vi kom så nära varandra och hade så roligt.Sen blev det missförstånd och jag klantade mig och hon litade inte på mig och då blev det som det blev.Men jag är inte långsur och jag kommer ihåg det roliga vi hade och då vi stöttade varandra när det var tufft! =)

Jaha,nu har Rickard slutat och snart är det shopping dags Yeeeeehaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
nu ska jag fortsätta att titta lite på gamla Arkiv X (Mulder är så söt) och tänka lite på skorna jag försöker skissa på.
Hoppas vi hörs imorgon?!
Då är det träning som gäller och så är det så skönt att det är sista kvällen denna vecka utan Rickard!

*Smack*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive