måndag 26 april 2010
Gääääsp!!!!!!!
Hej bloggen,phu nu ska jag klaga igen!
Det verkar som Elias också har nattskräck,han vaknade vid 22:00 tiden och började skrika.Han höll på så kanske 15 min och det var omöjligt att få kontakt med honom,och han var helt otröstlig.Försökte vi ge han välling eller nappen så kastade han dem och blev så arg, så det bara flög välling i sängen. Jag fick panik,jag ringde barnakuten och pratade med en kvinna där.Hon trodde det var nattskräck.
När jag satt och tittade på mitt barn som betedde sig så konstigt så blev jag så ledsen,och jag undrar varför båda barnen måste drabbas av detta.Mina tårar föll sakta ner från kinden och Rickard satt bredvid och såg väldigt uppgiven ut han också.
Efter att tag så slutade han,vi satte på lugn musik och jag tog honom i min famn och gungade sakta honom undertiden han fick nappen och sen vällingen och då var han vaken.
Han somnade fort där efter i våra sängar,han som hos oss hela natten.Emilio kom vid 01:00 in,och då väckte jag Rickard och bad han flytta sig.Jag sov ett tag till med barnen som tar MYYCKET plats.Elias ligger gärna på bredden och plötsligt har man två så fötter som sparkar än i magen eller någon annan stans.Så det är bara att flytta han tillbaka som han ska ligga och det tar faktiskt på krafterna att vakna till hela tiden.
Jag sov nån timme till,och då var det våran katt Sollans tur att börja störa mig.Hon hoppar upp på dörren och drar med klona så man får gåshud av det vidriga ljudet.Så det var bara att gå upp och öppna,jag gav henne lite mat också när jag ändå var i farten,dock var jag så trött att mina händer bara flummade runt.

Har städat Elias rum idag det var så STÖKIGT! Emilio och han drar massor med grejer från Emilios rum och lägger in där och kläder slängs ut och lådor vänds upp och ner. Så nu har jag sorterat deras grejer och slängt lite.Oftast har dom massa skit som dom inte leker med och det gör det bara stökigt.

Kolla in detta hörnet på rummet..



Såja det var bättre =)



Aw..den lilla rulltårtan sover fortfarande,men jag måste vecka han nu för vi ska hämta Emilio på dagis.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive