onsdag 21 april 2010
Haj Bloggen!
Först nu så kan jag skriva,Emilio har varit på dagis och jag har kämpat med lilla Elias näsa och försökt få han nöjd.Den ser redan bättre ut och vi har fått i han hans penseln!
Men i morse var det viiidrigt! hans näsborrar var täckta av tjockt var blandat med snor.Det var inte lätt att ta sig igenom det,jag kämpade med en öronpinne och tillslut gick det. uch uch uch...


Jag har kämpat med skorna lite idag också,jag fick svar från min kontakt.Han rekomenderade mig vidare till store personer som äger fabriker i andra läder.
Jag ringde genast upp denna manen och förklarade med darrig och töntig röst vad jag ville göra.Kändes lite pinsamt och berätta vad jag ville göra,men ändå riktigt bra.
Han förklarade för mig att det är svårt att göra det jag vill göra och att det ska finnas tid och pengar osv..
Men han ville att jag skickade över skisserna och tankarna som jag har.Så nu får vi be till gud att han nappar på idéen.
Han lovade att höra av sig med goda nyheter eller tipps på hur jag ska gå vidare med mitt intresse.
Jag tror ingenting det är bäst så!

VILKEN DAG??????? fy,har det snöat hos er också????
det haglade vid 09:00 idag när jag gick upp med Emilio till dagis.
När Rickard kom hem så snöade det och det var inte SMÅ flingor om man säger så.ME VA I..
Var tog våren vägen?? jag blir sååå ledsen och deppig av detta vädret.
=(

Ikväll är det HV!! nice nice,funderar på om jag ska orka åka och träna innan?! joo jag orkar träna,men frågan är om Rickard orkar ta barnen? han ligger däckad på en madrass i Elias rum...jag fattar att han är trött,han sov knappt något i natt.

Ahja,hörs sen!
PUSSSS

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive