tisdag 6 april 2010
Hojsi bloggen!
Nu sitter jag här på Tisdags kvällen och bloggar och tittar på tv.
Rickard och barnen har duschat som ni vet ;)
Och nu läggar han dem.
När han kommer upp ska vi käka KRABBA! MUMS!
vi firar lite för det ser ljust ut att Rickard ska få en provanställning på jobbet. Och som då kommer leda till en fast anställning, och det är guld värt efter all otur Rickard haft med jobb.
Så det var en KANOOON nyhet idag!! =)






Jag är rätt seg annars idag,och undertiden Rickard lägger barnen måste jag städa upp allt KLADD som är under bordet och på. Har ingen lust för att städa upp idag.....

Glass,ägg och macka?? :P

Men jag har bokat tid för träning imorgon!! YES nu börjar jag på allvar ;)
Kort är fixat och imorgon kl 18:00 ska jag träffa en kille som heter Joakim som ska hjälpa mig med maskinerna och få igång min träning.

Tiden till Gina är ombokad så jag ska dit och fixa håret på Torsdag!! Efter ha snackat om att ha brunt hår så har jag bestämt mig för att göra det lika ljust som jag hade för några månader sedan! och tänkte klippa lugg också! haha





Något åt detta hållet kanske..äch vi får se ;)

Anna Maria som hon hette som gör fransförlänging har ledigt till Fredag, så jag får ringa henne då och boka tid.

Nu är det Dating in the Dark

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive