tisdag 13 april 2010
Hej och hå bloggen!
Jag fastnade totalt framför mina favoritsidor på nätet.Som ni vet så älskar jag kläder och hittar man intressanta såna så kan man glo i timmar. Imorgon tänkte jag ta kort på mina nyaste kläder och lägga upp på bloggen.
Har även glott på dom program som jag brukar se på när det är tisdag.
Dating in the dark Desperate housewives Cougar town


Rickard är på väg hem från jobbet,sitter och funderar på om jag ska träna imorgon?
Elias borde gå till dagis snart,han har inte varit där på jätte länge ju!
Är lite orolig att det ska bli jobbigt för honom när han hatar att bli lämnad och han kanske känner sig riktigt hemma där.
Jag tror jag lämnar han på Torsdag eller så blir det på måndag.

Om en vecka är det dags för min stora grabb att opereras,det känns ganska lugnt men samtidigt så vet man att livet bjuder på tuffa och jobbiga överraskningar ibland.Han ska ju operera bort lite av hans halsmandlar och
körteln bakom näsan eftersom den ofta är förstorad och bidrar till andningsbesvären av har.Och jag HOPPAS verkligen att hans nattskräck avtar när det är klart!







0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive