måndag 12 april 2010
hoho nu sover barnen! jag har tagit mig en kopp te och två mackor, har också en banan som väntar på mig.Sitter och tittar på Top Model,det är sååååå nice att tjejerna är korta.Sen älskar jag Lauren conrad som är gästdomare i programmet.




Bilder som togs direkt när jag kommit hem från träningen,ville inte duscha där idag för jag behövde mitt silvershampo som stod hemma.Annars är det så skönt att sitta i bastun där och njuta av att man varit så duktig.
När jag kom hem så gjorde jag en god smoothie.
En hel banan
5 frysta jordgubbar ( Inte från ica eller konsum) Nej nej jordgubbar som mamma plockade i somras ;)
En klick med drömyoggi
lite lite mjölk
MIXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Så gott och nyttigt! Jag älskar smoothie smoothie smoothie smoothie smoothie ;)

Nu börjar Svenska Hollywood fruar,men jag funderar på att strunta i det och leta upp en film istället =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive