lördag 3 april 2010
Heej bloggen! idag är det påskafton,hur mår ni??
själv mår jag helt bra,dock en skit jobbig natt med barn som inte mått så bra.
Emilio och Elias har varit ute och letat påskägg i trädgården här,sen har vi varit ute i solen och käkat godis.
När vi kom in målade vi lite ägg och nu är det dags att käka,sen ska vi ut igen och njuta av vädret och dagen.
Vi satsar på att åka hem senast 19:00,och det blir jag som kör för Rickard har druckit lite till maten.
Imorgon ska jag jobba redan vid 07:00 och kör till 16:00...Blir nice,samtidigt som jag gärna velat vara kvar en dag till. Rickard ska jobba på måndag =(
Men det är trevliga pengar ;)
Ha en UNDERBAR DAG!



letar påskägg!
Det var nära att Elias landade i pölen där...
Weee
Emilio bjuder mormor
Försöker snacka med munnen full med godis
Målade påskägg och nu ska vi käka,sen ska gå en promenad i det vackra solvädret =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive