måndag 19 april 2010
Sitter här och glor på hv nu,Elias skriker på mig och Emilio är jätte jobbig.SÅ jag funderar på att skita i att se hv och gå sätta mig hos Elias *suck*

Träningen gick bra,jag kör riktigt hårt och man känner sig otroligt duktig efteråt.
Vi har käkat kyckling och klyftpotatis,och till efterrätt åt blev det chokladpudding.Åt dock väldigt lite sådant,men får en känsla att man inte ska förstöra den träning man gjort hehe


Imorgon är det då dags för Emilios operation,kl:08:00 ska vi vara på Länssjukhuset Ryhov som ligger i Jönköping.Så vi måste åka härifrån senast 07:00,så det blir en tidig imorgon för oss alla.Innan dess ska han duscha så han är helt ren när han ska opereras och sen ska vi sätta på Emla plåster 2 timmar innan operationen, och han får absolut inte käka något.

Jag har berättat för honom vad som ska hända,och lite nervös blir han men sen säger han.
- Äta glass efter?!!!??
- Jaa det ska du få göra,säger jag.
- Jaaaaa jag vill opereras NU!! säger Emilio då. (Det är bra att käka glass efter man opererat halsmandlarna)

haha,det låter så bra.Tänk om vi vuxna kunde tänka och se det från den goda sidan lite oftare?!




Så imorgon är jag borta ca 5 timmar,men det kan bli längre och vi kan få sova där.Allt beror på hur det går och hur pigg han är och hur han mår.
Jag borde packa lite grejer att ta med för att vara på den säkra sidan.
Lite nervös är jag men jag försöker andas och tänka positiva tankar och energi så att Emilio känner det.För barn känner direkt om det är något som är fel...

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive