söndag 18 april 2010
Haj bloggen! puuh vilken dag! i morse så ringde jobbet och fråga var jag var, VA? sa jag jag ska inte jobba.
Jo det står här sa tjejen som ringde.. jag blev lite sur och sa att det varit fel flera gånger.Det var så i påskas också och min lön har inte kommit ännu,alltså FÖRRA månadens lön.Så jag var lite irriterad.Men hon skulle ringa chefen och be henne ta kontakt med mig.
Efter 10 min ringde chefen som är jätte go,hon sa att det måste blivit ett missförstånd och fråga om jag kunde komma in och jobba ändå!
Jag kände mig helt slut men givetvis sa jag JA!
Så jag har jobbat hela dagen och kom hem för ca en timme sedan.

Så har ingen kul att berätta idag mer än att jag får hjälp med skorna nu och är jätte nyfiken på hur det ska bli ;)

hörs när barnen somnat ;)

puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive