lördag 10 april 2010
Mön mön! blääääääääääää vad tråkigt att Rickard jobbar idag och efter det ska han med en arbetskamrat och mecka i garaget.Så det blir kanske inget ikea idag =(

Mamma och pappa ville komma hit men dom är lite rädda för Elias svinkoppor.Mamma blev smittad av Emilio när han hade det och hon fick en i NÄSAN och det gjorde så sjukt ont.Mm jag har också haft svinkoppor och det är banne mig inte kul.En gång jag hade det så gick jag i 8an.Och just den kvällen var det ett jätte roligt disco som jag så gärna ville gå på.Så jag tog på mig en påse över huvudet och bad mina kompisar säga att jag ska få en överraskning om någon skulle fråga... HAHAHA kan ni tänka er hur det såg ut med en liten tjej på bussen med en påse över huvudet? :P
Men men vi får se om mamma och pappa kommer ändå sen,vi kan ju vara ute lite sa mamma...

Fick sova till 08:30 men var uppe två gånger innan det,men sen fick jag sova.Känner mig ovanligt pigg,jag tror det är för jag börjat träna.
Vi har käkat frukost för några timmar sedan och snart ska Elias sova innan lunchen ;)
Emilio och jag ska spela ett spel som han fått från någon som heter Go boken.Ett brädspel med roliga frågor för barn. Och innan man spelar det så tittar man i en bok och lyssnar på en skiva så man ska lära sig om (i detta fall dinosaurier)
Vi fick i förrgår en ny bok och skiva som handlar om djuren som lever i havet.Riktigt mysigt faktiskt och lärorikt för även oss vuxna ;)





Har ni smakat dessa? dom fanns bara i såna små förpackningar som man kan köpa 4 och 4 eller 6 och 6 typ.Nu har dom blivit till stora förpackningar också och dom är grymt goda TESTA ;)

Hörs senare bloggen pusss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive