fredag 9 april 2010
Hej bloggen! dålig uppdatering det blev idag. Elias har gråtit hela natten och vart jätte jobbig. I morse så gick barnen upp tidigt och Elias var jätte gnällig så jag ringde vårdcentralen.Vi fick en tid hos en läkare,och jag ringde Rickard och bad han komma hem från jobbet för att hjälpa till.
Tydligen hade han öroninflammation + svinkoppor! Han fick flytande penicillin med sig hem.
MEN HUR SJUTTON FÅR MAN I HONOM DEN???
Vi har försökt allt från att blanda i den i drycker och glass + mutning till att TVINGA honom.Men det går inte..vi har redan förbrukat mer en vad vi ska från flaskan eftersom han spottat ut varje gång.
Jag ringde till dom igen och hon i receptionen skulle kolla med läkaren om det finns andra alternativ en flytande att ge honom.Undertiden Rickard väntade på att hon skulle ringa upp igen så drog jag och tränade.. JAPP jag är duktigt ;)
Jag tog faktiskt Emilio med mig,dom har en barnhörna med tv och ritpapper där.Emilio tog med sig egna leksaker också.Det gick hyfsat bra,han var lite busig och ville gärna störa mig ca varje 4 minut.Men i det stora hela tycker jag han var duktig så jag kan tänka mig att ha med honom någon mer gång,men helst träna utan barn hehe





Ready to work out

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive