måndag 19 april 2010
Hej bloggen!

I morse va det jobbigt!Elias var verkligen dålig i näsan,han kunde knappt andas stackarn!!!
Jag ringde Rickard och han kom hem från jobbet,vi fick en tid hos läkaren och dom sa att det är en värre variant av svinkoppor.Kommer inte ihåg va det hette dock,så dags att börja med penseln igen!!!!!!!!! =( stackars liten asså....

Imorgon ska Emilio opereras,är nervös men det ska bli skönt att få det gjort.Vi ska därför åka till mamma och pappa och hämta deras bil så det blir lätt för Rickard att ha Elias och kunna åka in till Jönköping om det behövs.Jag kommer vara vid Emilios sida hela tiden..

Hepp, dags att ta tag i sig själv och träna,sen är det HV ;)

Chao!!!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive