söndag 4 april 2010
Hej bloggisen!
Nu är jag hemma från jobbet,jag har jobbat 07:00 till 15:00. Jag har varit sååå trött idag,jag var trött när jag steg upp ur sängen men det brukar jag vara. Jag trodde det skulle gå över när jag käkat och kommit ut. Men näää jag har varit trött hela dagen,jag höll på att somna på en tant i soffan hahaha
När jag kom hem så började jag göra sådant som man måste göra som att packa upp kläder,fixa tvätten,plocka upp och greja.. först nu sitter jag ner. Barnen har varit ute några timmar med Rickard undertiden jag var här inne och grejade. Lyssnar på härliga lovsånger och försöker tänka på denna stora dag när Jesus uppstod! För er som inte tror låter det kanske bara dumt,men jag är trygg i min tro och tack gode gud att jag har den tron jag har =)

Håller på att fixa käk till ungarna,jag och Rickard ska bara ta någon macka eller något,sen ska Rickard göra en maträtt som jag ÄLSKAR och sen ska vi ta en glas vin och skåla för oss,barnen familjerna och givetvis påskdagen då Jesus uppstod.
*MYS MYS*


Så häärligt att barnen kan leka i sandlådan igen! snart är alls snö borta borta BORTA!!!

Kollar på barnen i dörren

jag

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive