onsdag 7 april 2010


Happ, nu är man hemma igen. Har käkat mat och druckit mängder med vatten.
Jag känner att jag har ont i handflatorna,är ju inte van att ta i så med mina händer som jag gjort ikväll.
Fick en JÄTTE trevlig kille som hjälpte mig att gå igenom maskinerna,tycker det är grymt viktigt att man blir super bra bemött på såna ställen ,så man vill komma tillbaka.
Jag körde mycket mage och rygg men även kondition. Jag kan säga direkt att jag inte tycker det är speciellt kul att träna på gym,jag är mer för aerobics och såna pass,det finns LITE sådant där men inte mycket,men kör nog lite av varje.

Just nu lägger Rickard barnen och jag kollar på Hockey! det är spännande..
heja heja HÅÅÅVEE!! JAAAAAAAAAAAAA MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL :D

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive