fredag 23 april 2010
Då var man hemma igen!

Det var jätte kul att träffa tjejerna,men det blev en snabbis då jag som vanligt kom för sent så dom hade redan gått där ett tag.
Men vi fikade och snackade lite och sedan åkte dom hem.Lite synd men jag tycker bäst om att gå i affären helt ensam faktiskt.Om man vet vad man är ute efter så är det bäst ;)

Emilio och Elias fick nya skor och jag tog ett par tofflor,vanliga foppa tofflor.Jag har nämligen mina gamla på jobbet och jag vill helst inte ha dem hemma i huset sen.Det händer ju då och då att man kliver i kiss och annat...

Jag köpte också BLÅTT nagellack och ett nytt puder.
boxer till Emilio och ett par solglasögon till Elias.

Imorgon ska Rickard jobba igen =( sen när han kommer hem så åker jag och jobbar. YES vilken helg..JAG MISSAR HV!!!!!!!!!!!!! =(

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive