torsdag 15 april 2010
Tada bloggen! hur mår nu??
själv är det helt okej,jag har tränat RIKTIGT hårt idag och verkligen kämpat på gymmet idag.
Igår natt var det rea på Nelly! Så det blev lite grejer om man säger så ;) så nu är det bara att vänta på paketet därifrån.

Skorna som jag berättade om igår har stannat kvar och utvecklats ännu mera i huvudet och till pappret.Jag har 4 par skor som jag gärna skulle vilja få gjorda och givetvis själv använda, och förhoppningsvis är det flera som skulle gilla dem.Jag tänker inte berätta eller säga mer nu hihihi

Mamma är idag på sin 3:dje behandling tror jag det är.Jag hoppas det går bra för henne,hon är otroligt stark min älskade mammi.Jag tänkte ringa henne sen och fråga om det är okej att jag och barnen kommer och tittar på Hv71 mot djurgården ikväll *SPÄNNANDE *Sen sover vi där eftersom Rickard slutar så sent och så åker vi hem på morgonen sen.
Har planer på att träna imorgon också eller så blir det på Lördag.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive