torsdag 29 april 2010
Tjoho bloggen!

HEMMA! jag fick jobba över en timme,men det gjorde inget.Jag tycker om mitt jobb och är man på plats så spelar det ingen större roll om man jobbar över en timme.Allt har gått bra,men det är tufft nu för många har blivit mycket sämre och det är tungt både psykiskt och fysiskt.
Tänk vad fort det går,att nån kan bli så dålig på bara några dagar. hum.... man funderar mycket på sjukdomen och man undrar vad som händer inne i huvudet på dem.

Vi har en tant som plötsligt älskar en docka som finns på boendet.Hon behandlar den som den vore hennes barn och matar osv..
Sen är det någon som hela tiden säger att han ska åka hem,det kan gå 4 min och sen så frågar han igen,om någon tex ska åkte till Habo så han kan åka med.
Vissa pratar inte alls,men förstår nog mer än vad man tror..
Det är verkligen som att ta hand om barn fast tvärtom =)

Då är det snart helg igen,vad ska ni göra?
själv så vet jag inte vad vi ska göra,det skulle vara mysigt att gå och titta på någon brasa med barnen.Det vet jag att vi alltid gjorde när vi var små,skulle vara kul att göra det med mamma å pappa.Äch vi får se,dags att lägga sig snart då.

Godnatt
PUSSS


Jag på jobbet =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive