torsdag 15 april 2010
Hej bloggen! har inte hunnit blogga,jag åkte till mamma och pappa vid 15:00.Tyvärr så kollade jag fel på tiden så fick stå och vänta i ca 40min med tjatande barn haha
Nu sitter vi och tittar på Hv71 mot Djurgården....hum..Djurgården ÄGER hv just nu =(
Emilio kollar på film och Elias sover.
Men det är skit mysigt att kolla på Hv match med mamma och pappa,dom älskar detta precis som jag!


Men just nu är det nyheterna och visst är det obehagligt detta med vulkanen på Island .... uch våran värld är på väg åt fel håll,dock bra för miljön för flygplan är inte det bästa för miljön så att säga.






Jag får blogga mer imorgon för nu vill min far ha datorn tror jag,jag lämnade min hemma. Nu börjar Hv matchen igen!!





JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! e oj..HV gjorde mål :D weeeeeeeeeeeee

Ha en underbar Torsdags kväll! PUSS

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive