tisdag 20 april 2010
Nu sover barnen,det har varit en gnällig kväll.Emilio har varit övertrött och Elias har haft ont,eftersom vi måste gno in den där Microsiden på hans näsa och det får göras med tvång.Och det gör riktigt ont i mitt mammahjärta!!! =(
Det var jag som la barnen idag,och jag trode det skulle ta en evighet speciellt för Elias som höll på och sparka och snacka och bubbla i sin säng.Men plötsligt sa det bara PANG och på 2 min somnade båda två hahahaha
Det är nog första gången JAG inte somnar när jag lagt barnen ;)


Jag idag

Rickard och jag funderar på att hyra en film och sen blir det en tidig kväll hoppas jag...

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive