torsdag 29 april 2010
Torsdag idag,snacka om att veckan går fort.
Vädret är fortfarande trist och det blåser..
Jag lämnade Emilio på dagis 09:30 och sedan så gick jag och handlade lite.
Elias var jätte trött och hungrig så han skrek nästan hela tiden.Jag har helt svettig när jag kom hem och skit hungrig då jag inte han käka i morse. Nu sover Elias middag och snart dags att hämta Emilio från dagis.
Klockan 15:00 ska jag jobba och kör fram till 20:00,pengar pengar pengar behövs! ;)

Det gäller att spara in lite pengar till semestern,om man nu får någon.Sommarjobb kommer jag få i massor och kan bli svårt att bli ledig,men någon vecka borde jag kunna ta så vi han åka någonstans med barnen.










Vi får se om jag hinner slänga in något mer inlägg idag,annars så gör jag det när jag kommer hem!

Pöss pöss på er

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive