fredag 16 april 2010
Hej hå bloggen!!!
Fyy vad trött jag är,vi fick gå upp 06:30 i morse!!
Jag fattar inte att Emilio sover längre.Han la sig vid 22:30 då borde man sova längre,men Elias somna inte så sent så han kan man förstå att han vaknar tidigare.Men men...jag har nyss varit och snackat med Lena,alltid lika skönt att prata ut.Sen var jag på Ica och hämtade ut mina kläder från Nelly!
massa roligt,dock några saker som inte passade,det är surt =( men så är det.

Jag håller fortfarande kämpa med min skor och ringt samtal och grejat.Så vi får hoppas på det bästa ;)





Hittade min brors skjorta i hans rum i morse...jag tog den hahahahaha
Snygga färger och sååå fint till leggings och klackar!!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive