fredag 2 april 2010
Godkväll bloggen!
Dålig uppdatering,men ni fick nöja er med lite bilder =)
Vi har käkat lite påskmat nu ikväll eftersom vi åker i morgon så tycka alla det var bättre. Dock känns det lite sådär eftersom jag är kristen och det var idag Jesus dog.....
Emilio har haft jätte tuff nattskräck ikväll och det tog lång tid innan han somnade om. Nu förstår nog mamma och pappa att det är riktigt jobbigt för mig och Rickard på nätterna. Men nu sover han och vi har just käkat ostkaka med "riktiga" blåbär och jordgubbar. och glass! det var kanon..

Idag kom en vän till pappa och sa hej,hans dotter och jag har varit så bra vänner när vi var små. Och jag har inte fått tag i henne på flera år,men nu fick jag äntligen hennes nummer och hörde av mig direkt!! Vi ringdes och pratade i en hel timme och det var å kul!! jag måste åka upp till Sthlm och hälsa på henne. Hon bodde innan i kronoberg som det heter, det ligger ca 7 km från Vimmerby. Helt underbar tjej....

ojojoj nu fick Emilio en till stora skit jobbig attack av nattskräck igen!!!!!!!!
Det är helt omöjligt att få kontakt och han bara skriiiiker och säger hemska saker... det är så jobbigt och man blir så ledsen och det tar på krafterna.



Vi sitter och försöker spela lite kort,men jag sitter på helspänn och väntar på att det ska bli ett nytt anfall.

Trevlig fredagskväll, och hoppas ni ger en liten tanke till Jesus död.

*SMACK*






Han dog för dig.....

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive