måndag 24 maj 2010
Hej bloggen!
Nu ska jag försöka mig på att blogga lite igen,eftersom jag har kvar läsare så känns det roligt och viktigt för mig att skriva.

Som ni förstår så har jag och Rickard delat på oss för tillfället,jag kan inte gå in på allt som har hänt men bland behöver människor hjälp,i detta fall Rickard.

Jag bor inne i stan för tillfället och Rickard i huset,vi är inte osams och vi träffas nån gång bland med barnen och gör små utflykter och annat.Det som står i fokus just nu är våra barn,som ska känna att dom är trygga och har föräldrar om är sams och inte jämt bråkar.

Jag kan bara prata för mig själv och mitt mål just nu är att få en lägenhet i Mullsjö för att sedan kunna bo ifrån Rickard ett tag.
Om han visar att han tar detta på allvar och gör något åt detta och vill,så är det inte omöjligt att vi kan ta ett steg närmare varandra igen.Jag vet bara att som det är nu så är det katastrof!!!!!!
Och barnen mår inte bra,mina barn är allt för mig och jag kommer göra ALLT som krävs för att dom ska få det bästa av mig som mamma.

Det är tufft att älska någon så mycket men inte kunna vara med personen utan att det ska bli skit av allting.
Min dröm har varit att alltid vara den där kärnfamiljen och leva så som jag levt i mitt liv med mina föräldrar och bror.
Men i många fall går det inte,och det är bäst att bryta.Tråkigt men sant,livet är fullt av överraskningar och många av dem gillar man inte.

I Lördags var vi på en liten marknad i Bankeryd som ligger i Jönköping,vi bodde där i lägenhet i ca 1 år innan vi flyttade ut till huset i Mullsjö.
Det var ponnyridning aktiviteter och sockervadd,det var också en scen med folk som uppträdde.
Som tur var var det KANON väder och det var mysigt att gå där med Rickard och barnen.
På kvällen så hälsade vi på en snabbis hos mamma och pappa och min älskade bror som kommit hem från Thailand!
Sen var det vidare till fest hos min vän och Emilios gudmor Maya,hon fyllde år och hade fest där hennes pappa bor. Det var SÅÅÅÅ HÄRLIGT,det var massor med sydamerikaner och några svenska.Det var pinata för barnen och det var grillning och goda tillbehör,roliga tävlingar och massor med glada ansikten.
Vi åkte hem vid 22:oo tiden,men hade gärna stannat längre, men det blir inte så lätt med barnen att vara borta så länge och sent.
Så Rickard åkte hem till huset och barnen och jag till lägenheten jag har för tillfället i stan.

Inatt har barnen sovit hos Rickard och är på dagis,men snart kommer dom till mig.
Så nu vet ni läget ungefär och det är inget jag är stolt över men det är the true.

puss på er fina läsare


3 kommentarer:

Anonym sa...

saknar verkligen din blogg

Anonym sa...

fortsätt bloggaaa :)

Anonym sa...

tittar varje dag men inget nytt vi saknar dig ju

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil