tisdag 11 maj 2010
hoo vad sent det blev!
Men nu är filmen slut,tycker den var helt okej dock seg i vissa scener.
Ger den en 5 Z av 10 möjliga

Dags att sova nu då?? mina barn ligger inne i Elias rum,jag har god lust att gå in och lägga mig hos dem.Jag vill känna deras doft och njuta av att dom är hos mig, ha koll på hur dom sover och om dom sparkat av sig täcket osv...
Men det blir ganska trångt...men men vi får se hur det blir.
Känns konstigt att inte Rickard kommer hem,saknar honom ju!

Natti natti!

PUSS

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil