torsdag 13 maj 2010
Ne,ska ta och sova nu.Har suttit och göttat mig framför Nelly och lite andra sidor,men nu är jag så trött i huvudet att jag inte pallar sitta här mera.Det blev ingen film,sollan blev nog sur för nu vill hon gå ut.Men hon får inte gå ut nu när jag ska sova,vill ha henne bredvid mig ju...
Och dessutom så börjar hon krafsa på dörren i natt om jag släpper ut henne.Och det är faktiskt jobbigt att behöva gå upp ur sängen för att släppa in henne.MÅSTE skaffa kattlucka!

Natti natti och sov så sött!

PUSS


Sollan bebis =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil