måndag 3 maj 2010
Hejsan!
Igår så började vi titta på Avatar.Grejen var bara den att när vi för en gångskull fått barnen att sova i en bra tid så funkade inte våran Blue Ray,man var tvungen att uppdatera och greja.Så inte förens kl:22:00 kunde vi börja titta ( FÖR SENT) Rickard skulle upp kl:04:00 och jobba...
Men han skulle se den så vi gjorde det,men bara efter 20 min började Elias gråta och inte långt efter Emilio..
Rickard blev arg,och då blev jag arg för han blev arg.Visst är det surt men har man småbarn så har man lixom!
Det slutade med att Elias låg i våra sängar och Emilio fick ligga i soffan hos oss.
Men det var svårt för han att sova när han hörde alla coola djur och drakar i Avatar.Så vi stängde av till slut och la oss,det var okej för vi alla var trötta.

Idag är Elias på dagis också,och jag kände mig så fri när jag gick hem.När jag kom hem så var grannen ute och fina två barn som alltid är sjuka =( stackarna.
Mamman där och jag började snacka och drack kaffe i hop och pratade på.
Sen gick jag in och började städa lite,jag satte på en tvätt och städade i en garderob i hallen :)


Lite av mina skor,sommar och skor jag har när jag går ut!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil