fredag 7 maj 2010
Hej hej..uch vad dålig jag varit på att uppdatera.
Igår han jag ingenting!!!! inte ens träna....
Känns riktigt dåligt men det är sanningen,jag var i Habo en sväng för att hämta ut Medicin till Elias,ja han har öroninflammation IGEN!! stackars älsklingen.Men som tur var fick han en penicillin som smakar helt okej faktiskt.Och han ska bara ha det två gånger per dag.
Igår kväll var jag hos grannen och vi tog en glas vin och snackade flera timmar.Det var trevligt och hade mycket att prata om trotts att hon kunde varit min mamma =)

Idag så har det inte hänt så mycket dagen var som vanligt och som vanligt så är barnen hemma från dagis på Fredagar.
Och plötsligt fick jag ett av mina ryck och sa att vi borde åka någonstans över helgen bara,och det gjorde vi.När Rickard kom hem så åkte vi till Borås,och tog in på ett hotell mitt i stan.Vi har käkat god middag och relaxat.Och nu ligger vi alla fyra här i härligt rena och manglade lakan.
Imorgon ska vi åka till Borås djurpark och titta på djuren,har inte varit här på flera år och kommer inte ihåg hur det är.Men jag tror barnen kommer tycka det är jätte spännande och roligt.



Trodde jag och Rickard skulle se en film nu,men han sover.Elias sover men är inte 100 på att Emilio sover haha.
Vi får se,jag kanske tittar själv på något annars :D


Mammas operation har gått bra,och läkarna tycker det ser bättre ut en vad som trott,så det känns som ett lugnande besked.Mammi kommer antagligen hem på Söndag redan från Linköping.
Rickard mamma är hemma,hon har fått njursten vad jag förstod och kommer säker få en operation snart.
Happ,så ligger landet ha en underbar fredag!




Puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil