onsdag 5 maj 2010
Hej bloggen! har nyss kommit hem från jobbet.Är lite trött och lite down...
Rickard fick inte ta semester...ALLT var klart men så sa hans chef att det blir för tufft utan han och att han måste där nu.Är inte arg på Rickard eller hans chef så klart,men visst är jag besviken och jätte ledsen.Jag trodde faktiskt att han skulle få ta semester nu....
När Rickard sa det så kände jag hur tårarna rann ner för kinden och plötsligt så kändes allt så tungt.
Jag ringde min granne och fråga henne om jag fick en cigg..jag har ALDRIG varit fast,jag har bara feströkt innan och det är sällan.Så typ ett paket på ett år rökte jag,skulle aldrig få för mig att köpa ett paket själv.När jag var gravid så sket jag i att titta åt en cigg båda gångerna och det är jag stolt ut,jag tycker det ser så illa ut när kvinnor som är gravida röker!
Och för att inte tala om kvinnor och män som går med barnvagn och cigg i andra handen. haha FY!!
Men det är inget jag säger högt då jag vet folk som gör det och känner folk som gör det,det är deras val,men jag tycker det är fel.




Men idag så tog jag en cigg och efter det satte jag mig i soffan och typ däckade,jag mådde inte bra av den ciggen och jag blev trött.Jag låg där och plötsligt ringde telefonen,det var Rickard.Jag hoppades på att han skulle säga att hans chef ändrat sig.Men givetvis var det inte så,utan Rickards mamma hade fått åka in till sjukhuset för något med magen,vi vet inte hur allvarligt men det värkar okej.Men allt på en gång och jobbigt är det....

Min mamma är färdig opererad och jag vet inte mer än att operationen gick bra,jag hoppas hon ringer imorgon så jag får prata med henne.

Japp,så ligger livet till just nu för tråkiga Zabina Svensson..inga kort heller kan jag lägga upp men NU ska vi köpa den via nätet.Sen blir det film kex och ost!

Puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil