fredag 14 maj 2010
Hallu!
Då har man tränat hehe men snacka om att man blir otränad på BARA EN VECKA OCH 5 DAGAR!
jag värmer alltid upp på springbandet i 20min,idag hade jag håll efter 15 min.Körde dock i 20min ändå!
Efter det så tränade jag mage,rygg och ben i maskinerna.
Sen körde jag lite kondition igen,så det blev bara en timmes träning men jag kände att det räckte.
Jag åkte hem och åt lunch och sedan var det dags att städa,men hade lite brotom för mamma och pappa ska åka till landet idag och dom behöver då bilen som jag har.
Så det blev snabbstädning men jag han faktiskt väldigt mycket och är nöjd med min insats.När jag höll på att städa i vardagsrummet så kände jag mig iakttagen och började titta mig omkring.
På väggen kryper en dunder stor spindel på väggen,och jag är inte så speciellt förtjust i spindlar speciellt inte stora och denna var GRYMT stor!!!!!
jag sprang ut till grannen M och bad henne att komma in och ta bort den.
Hon tog den i en glasburk och gav den till sin man D som pluggar och gärna kollade upp vad det var för spindel..



Såhär stor var den typ..var lite annan färg och så men HuuuH! jag bara ryser...

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och har käkat god mat.Snart ska dom åka till landet och jag ska vara ensam igen hiihi. Ensam i ett stooooort hus med 3 våningar!
Men är ända trygg här för det är ju här jag alltid bott innan jag flyttade hemifrån.
Får se om jag bara kommer vara hemma eller om jag drar ut och tar en fika eller något,om jag orkar utan bil... hahahaha ;)

puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil