måndag 3 maj 2010
Godkväll bloggen!
Jag och Rickard såg klart Avatar,Emilio och Elias såg lite också.
Jag grät lite och den är ju SÅ BRA!!!!!!!!!

Rickard och barnen har redan somnat och jag sitter här ensam i sängen.
Har snackat lite med min brorsa Simme som är nere i Thailand.Men han kommer snart hem och det känns tryggt att han kommer hem.Och sen kan han blanda drinkar till mig haha ;)

Nu till något annat,jag ska se en film som jag inte vågat se riktigt.Den heter I taket lyser stjärnorna.



"Jenna är fjorton år och borde bara behöva oroa sig för brösten som aldrig växer, varför hon inte är lika populär som Ullis-Knullis och hur hon ska få Sakke snygg snygg snygg att bli kär i henne, eller åtminstone upptäcka att hon finns. Men hemma hos Jenna finns en jobbig mormor och en älskad cancersjuk mamma. Och i Jennas ficka ligger en bortglömd dikt: "Om du dör mamma, då tar jag livet av mig"




Och nu ska jag orka se den,jag vet att jag kommer gråta och tankarna är tuffa.Men den är bra och fin har mina vänner sagt så nu ska jag göra det.. puss på er

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil