tisdag 14 september 2010
Shit! kan inte fatta att jag skriver.
Jag ser i mitt förra inlägg att jag lovade att börja blogga igen,men det blev aldrig så.Kommer ge er lite uppdatering om vad som händer i mitt liv!


* Rickard och jag är ett par.
* Vi försöker sälja vårat hus,för att sedan hitta något närmare Jkpg
* Emilio har fyllt 5 och Elias är nu 2 år
* Jag jobbar väldigt mycket på demens boendet och trivs fortfarande bra där.
* Vi har skaffat en bil till
* Har fått två nya vänner Anna och Cecilia *love*
* varit på flera latinamerikanska fester med min fina vän Maya och dansat och ätit god mat.
* Min vän Elin är gravid
* Min underbara farbror Staffan har lämnat oss alla. =,(
* Min mamma mår okej,hon har börjat jobba halvtid och försöker leva som vanligt
* Rickards bror Freddie har gift sig med en söt Johanna
* Har börjat att käka sill??


Ja,det var lite uppdatering.Det finns säkert mera såklart men inte som jag kommer på just nu.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil