lördag 1 maj 2010
Uch,vad segt det var att träna idag.Jag verkligen seeeegade fram allting.Jag körde nästan hela programmet som jag brukar göra,men allt gick segt.
Det började med att jag struntade i att ta en extra sport bh på mig,och givetvis fick jag skit ont i brösten när jag sprang,så efter det var jag inte på så bra humör.
Sen körde jag igenom maskinerna,men SHIT vad svag jag var idag,det kändes som jag inte orkade lyfta ett skit.

När jag var färdig kändes det bra men började bli hungrig.Men när jag kom hem hade Rickard inte ens börjat med maten,även fast vi kom överens om att han skulle börjat.Barnen grät och va hungriga och jag var hungrig och då började vi gräla....=(
Mycket grät på sista tiden tycker jag.Inte bara Rickards fel utan lika mycket mitt och ibland mer.
Men något vi måste börja skärpa oss med,det är att kunna kommunicera med varandra mer,och utan att skrika.Gäller mot oss båda och barnen.Och försöka hålla lugnet och inte brusa upp så för små saker.

Vi åt efter att tag,och det blev Hawaii Kassler och couscous,det var jätte gott!
Emilio åt nästan ingenting och bara bråkade.Vi skulle egentligen åkt till mamma och pappa så Rickard fick fixa deras bil,men jag ringde och frågade om mamma kunde ta Emilio lite undertiden Rickard fixar med lampan.Och det kunde hon,så nu är jag hemma själv med Elias,han sover nu men måste väcka han om ca 15 min.Tänkte hinna vila lite innan...såå vi hörs senare bloggen!

Puss puss


0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil