söndag 16 maj 2010
Mön bloggen eller god middag??
mm vad hungrig jag blev nu då!
Jag har vaknat från och till sen kl:09:00 telefonen har ringt och massa annat.Så jag är inte utvilad men inte helt slut heller.
Ang mina ben då,jag körde med svarta strumpbyxor tills jag och en tjej som hette Zandra beslöt oss för att skippa dom svarta tråkiga sakerna och köra på bara ben.
Det var MYCKET snyggare så jag ångrar inget ;)
Fick lite bilder från vännen Zaffa,hon tog bilder med sin mobil och jag tycker att ögonen på oss alla blev katastoooooooof! röda och vita haha
så jag ska vänta tills bilderna från Nora kommer,hon tog med riktig kamera.





Här var jag lite borta,jag fick ett skrattanfall.Jag och min DÅLIGA humor....
Zaffa skulle ta ett kort på oss med sin mobil,och så blev det något fel och det blev inte på oss utan på mattan på golvet.
Då började jag skratta och sa
-Inte ta kort på matta utan på Zaffa!
omg...det rimmar inte ens...MEN i mina öron gjorde det de igår och jag skrattade som bara den.Men det gjorde Zaffa med men vi var ju lite små lulliga då...

Käre värld....

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil