torsdag 13 maj 2010
Tja tja! jag har inte städat speciellt mycket,men imorgon blir det av...jag lovar!!!
Elin ville att jag skulle komma till henne, och min vän Nora tyckte jag kunde komma till henne,men jag var för seg för något idag.Vill bara vara hemma idag,på lördag blir det en "utflyttningsfest" för en tjej som ska flytta,dock bara för ett år.Men vi ska dricka och mysa där för att sedan gå ut och dansa,ska bli så kul!
Jag har suttit i typ två timmar och tänkt på vad jag ville käka ikväll.Och hela tiden velat om jag ska ha nyttig eller skräpmat.Med tanke på att jag inte tränat på skit länge så har samvetet kommit ikapp mig hum...



Det blev skräpmat..men då har jag lovat mig själv att träna imorgon.


Mätt och glad

Åh vad jag älskar jordgubbar!

Efter maten blir det film med min underbara katt Sollan hihih köpte lite gottis också,vet inte vilken film ännu men absolut ingen äcklig för då slutar det med att jag åker hem till mamma och pappa hihihi
För er som vill hyra film men är för lata för gå och hyra eller lagliga och inte laddar ner så gå in på--> http://www.headweb.com/sv/
Super bra,du kan betala via sms om du vill ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil