söndag 2 maj 2010
Hejsan!
Vad blev det av denna dagen?

Rickards mamma ringde och berättade att dom var på väg hem till Malmö där dom bor.
Dom hade varit uppe i Sthlm och firat Rickards brors tjej som fyllde 30.

Så vi bestämde att vi skulle ta en kaffe hos mina föräldrar.
Pappa skulle iväg och spela golf med mamma var hemma.Så vi åkte dit och så åt vi lunch där och sedan kom dom.
Vi satt ute och drack kaffe och åt kaka,pratade och hade det trevligt! Det var jätte kul att träffa dem och Emilio tycker jätte mycket om svärmors man Anders.Dom gick runt i trädgården och letade sniglar för fullt! haha
Vi åkte hem ungefär när dom åkte,därefter så grillade vi korv och barnen fick leka ute i sandlådan.Skönt med fint väder ;)



Asså jag bli tokig,säg att jag är utseendefixerad.EE JA! jag bryr mig mycket om mitt utseende,jag har fondation på mig varje dag.Jag använder Mary Kays fondation.Den täpper inte till och förstör inte hyn.Den skyddar alltså huden,så det är bättre att använda den än att skippa.
När du går ute och får all skit i ansiktet och alla miljöföroreningar där ute,så sätter sig skiten i ditt ansikte.Men har du en bra fondation så sätter sig skiten på den.Och sen på kvällen när du tvättar dig så sköljer du bort all skit samtidigt som du tar bort din fondation.
Så tänk på det ni som inte använder smink eller så på dagen.



Ni vet att jag berättade att min hud nu har spårat ur,den har aldrig varit såhär innan,men nu är den HOPPLÖS.Imorgon ska jag ringa en salong som har hudvård och ansiktsbehandlingar och ta reda på vad som händer.I morse hade jag 3 STORA finnar,såna som sitter långt inne och gör ont...jag känner mig så äcklig och det e så fult och obehagligt.Så nu måste detta bli av...
Ni vet att jag snackade om att göra en fransförlägning,men när jag sa det till min vän Gina,sa hon att jag sliter så på mina egna,så jag borde göra det vid speciella tillfällen.Så jag ska kolla upp det där noga innan jag gör det.
Men jag ska nog ringa den tjejen och prata om min hud imorgon,hon verkade vara hur gå som helst!!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil