torsdag 6 maj 2010
Hej bloggen!
Torsdag idag och planerna är följande

Titta på Andra Avenyn på svt play, Ringa Gina, Göra en god sallad till lunch, Städa lite till, göra mig färdig för att hämta barnen, Hämta barnen och gå till läkaren med Elias, Åka och träna och ta ett glas vin med grannen


Barnen är på dagis och jag kom i tid idag! HÄRLIGT!
när jag kom hem så började jag fixa all tvätt,och slänga sådant som ligger där i tvättkorgen och ingen vill ha hahaha
Men nu är det slängt,jag var så trött på att se skiten.
Sen har jag plockat och fixat i köket,har just gjort mig en smoothie,den var dock inte lika god som den brukar bli men den duger ;)



Ska titta på Andra Avenyn nu och bara mysa ner mig i soffan,det jobbiga är att det är sista episoden..vadå? kommer det aldrig tillbaka sen då?? :S
Väntar också på att mammi ska orka ringa och säga hur hon mår (L)
Igår fick jag ju en tid till läkaren för Elias,men sen var jag ju så down igår så jag ändrade tiden tills idag.Så 14:30 ska vi dit...ska ta mig till gymmet också innan det rinner ut i sanden. Än så länge har jag klarat att träna 2 gånger i veckan och måste klara det!!
Sen ikväll har en granne bjudit in mig på ett glas vin och något lätt att käka.Ska bli mysigt!


Busiga bebben utanför dagis =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil