tisdag 4 maj 2010
Hej bloggen!

Idag är det Tisdag och jag har just satt in lax i ugnen och potatis på spisen.
Barnen är på dagis och jag har legat i sängen och vilat med min kisse miss Sollan!

Jag sov skit dåligt inatt,jag tror inte det var filmen men jag var lixom typ övertrött eller något.
Elias vaknade flera gånger och han hostade och det lät som han skulle spy fler gånger.Mitt i natten fick jag själv hostattack och jätte ont i halsen.Så jag gick upp och tog en halstablett av Rickard och tro mig,det är inte ofta jag tar tabletter för saker.Jag vaknade också fler gånger att jag var jätte svettig och det rann om mig,precis som när jag tränat om inte värre!!
FY!
Rickard trodde det var för att det är så varmt i huset.Men jag tror inte bara det har med det att göra..


Igår skulle vi träffat Maya som är gudmor till Emilio,och hennes dotter som är lika gammal,och hennes nyfödde son och sambo.men jag var så trött igår så vi sa att vi tar det idag istället! Men nu värkar hon tycka vädret är för dåligt,och det är sant.Fast det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder ;)
Jag ska försöka få henne till Statsparken och grilla,jag vet att det blir mysigt när vi väl är där.Och ungarna skiter ju i vad det är för väder eller hur??

Mayas dotter och Emilio förra året

Men om dom inte vill så får vi la hitta på något annat idag bara familjen =)

Puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil