lördag 15 maj 2010
Hej bloggen!
weee jag är taggad! ska bli jätte kul att gå ut med bara massa tjejer.
Jag har just gjort mig klar för festen ikväll.TYVÄRR kan jag inte visa hur jag ser ut eftersom jag inte har någon kamera och ingen mobil! gaaaah!!
Försöker kolla om pappa har kameran kvar hemma,men jag hittar ingen och han svarar inte på sin mob... bläää

Kör sotade ögon och platt hår,klänning från Elise Rayen som jag köpte bara för ett tag sedan.
Vet ej om jag ska vara barbent eller om jag kör på svarta strumpbyxor.Känner att mina ben inte är riktigt så snygga efter vintern,men men vi får se.

Går om ca en halvtimme,ska ragga kamera på festen och förhoppningsvis kan jag visa kvällens outfit imorgon.

Ha en underbar kväll!!!!

Puss pusss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil