torsdag 13 maj 2010
Hej hej söta läsare!
Det är Torsdag och nyss åkte Emilio,Elias och Rickard upp till Sthlm.
Kan inte beskriva hur tomt det kändes när dom åkte...Ensamt och stelt och huset blir nästan som främmande för än själv!

Har inga planer riktigt idag,dock frågade Elin om jag ville ta en fika.
Jag har fått låna mammas och pappas bil så jag kan åka vart jag vill.
När man plötsligt blir såhär ensam så får man knappt lust med någonting.Det tycker jag är konstigt??
För när man inte alltid få barnvakt så vill man göra 1000 saker! haha

Jaja,det jag ska göra nu är att städa upp efter lunchen.Sen får jag se om jag får lust att städa mer,men jag har lovat mig själv att det ska vara nystädat innan dom kommer hem igen.




Fick jag av Rickard innan han åkte... rosa och fina *love*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil