lördag 1 maj 2010
Halloj bloggen!
Hade ni en trevlig Valborg igår???
Själv var det helt okej,vi var hos mamma och pappa och åt mat och efterrätt,men sen blev det så jobbigt med dem så vi sa att vi åkte hem.SURT för vi ville verkligen fira våren med barnen...
Plötsligt fick jag ett meddelande av våra vänner i Mullsjö A och P och dom frågade om vi skulle gå till elden här i Mullsjö.Ne,sa jag barnen är så trötta och vill inget..
Vi satte oss i bilen,men barnen somnade inte och när vi kom fram så var vädret ganska okej så vi bestämde oss för att åka dit ändå.Vi ringde A och P och bestämde att vi skulle möta upp dem där.
Vi klädde på barnen och så åkte vi,först var det segt med talen som var,sången var fin dock.Men sen gick vi ner till elden och det var mysigt.Det var kul för barnen att få träffas så sent på kvällen hehe
Efter ett tag så började också massor med fyrverkerier,och barnen ÄLSKADE det!!(våra barn) och jag och Rickard med,det var så fint och mysigt.Så det var en lyckad kväll =)
Men jag är arg på mig själv att jag inte tog med kameran,man tänker att det är onödigt BARA för man inte har en usb sladd till den.Men vi ska ju beställa en nu,då vi fattat att det inte finns och köpa någonstans i butik.

När vi kom hem så slängde vi Elias i säng med en välling.Vi andra tog en kvällsmacka och sen la vi oss.

Natten blev jobbig,det slutade med att Rickard låg ensam på en madrass i Elias rum,barnen låg i våra sängar och bredde ut sig,och jag låg i FOTÄNDAN med fötterna utanför sängen.UCH säger jag bara =S

Men nu är vi alla uppe och jag ska gå och träna om en timme,Rickard ska sen åka till mina föräldrar och fixa deras baklampa på bilen.

Ikväll ska vi nog se våran favorit film AVATAR,Rickard köpte den på Blue ray för någon dag sedan så det ska bli kul att se den igen.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil